Dílenské testy

Poskytují reálný obraz o dodržování rozsahu a kvality prováděné pravidelné servisní prohlídky v daném servisu. Kromě objektivního posouzení úspěšnosti servisu při odhalování a odstraňování skutečných i nasimulovaných závad na vozidle, zahrnuje test také zhodnocení komunikační a dokumentační úrovně poskytovaných služeb očima běžného zákazníka. Testy se realizují prostřednictvím reálných majitelů nebo provozovatelů vozidel, kteří jsou ochotni spolupracovat, nebo jsou testy realizovány formou „profitestů“.

Test předprodejního servisu

Testem se ověřuje kvalita a úplnost vykonávaných úkonů v rámci předprodejní přípravy nového vozu a celkové přípravy vozidla před předáním zákazníkovi včetně jeho administrativní části.

Test poprodejního servisu

Testem se ověřuje kvalita vykonávaných servisních úkonů, které byly požadovány zákazníkem. Jedná se o kontrolu všeobecných oprav (údržba vozu, montáž příslušenství, sezónní akce, opravy poruch a poškození z provozu a podobně). Součástí testu je i kontrola administrativy spojené se zakázkou.

Testy asistenčních služeb

Prověřuje dostupnost a celkovou úroveň služby poskytované majitelům vozidel v případě výskytu poruchy na cestě nebo jiné události, která znemožňuje pokračovat v jízdě. Test může být vykonáván i v době mimo běžnou pracovní dobu (večer, víkend).

Speciální testy

Provádí se výhradně podle požadavků objednavatele s cílem prověřit konkrétní činnost definovanou v zadání (např. prověření servisu, zda provádí servisní akce vyhlášené výrobcem přesně podle pokynů vydaných výrobcem).

Přínos pro Vaši společnost

  • objektivní a transparentní pohled nezávislé nadnárodní organizace
  • objektivní nezkreslená data prodejních kampaní
  • úspora vlastních lidských zdrojů
  • celosvětové know-how
  • pokrytí celé ČR

Cena

Cena se stanovuje individuálně na základě rozsahu poskytované služby.


Kontaktujte nás

Zaujala Vás tato služba? V případě dotazu či za účelem poptávky se s námi spojte pomocí formuláře níže. Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvanáctset čtyřicet dva:

Kontakt:

Eva Setničková
eva.setnickova@dekra.com
+420 267 288 154 / +420 606 694 477

Zaujala Vás tato služba? Kontaktujte nás!
Eva Setničková, eva.setnickova@dekra.com, +420 267 288 154 / +420 606 694 477