Pracovní náplň:

  • zpracování vstupních informací,
  • registrace pojistných událostí,
  • komunikace s klienty,
  • provádění úkonů k zajištění podkladů k likvidaci PU,
  • příprava podkladů pro likvidátora.

Požadavky:

  • praxe v oboru výhodou,
  • uživatelská znalost práce na PC (outlook, excel, word, ..),
  • schopnost samostatného rozhodování,
  • spolehlivost.

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve společnosti s vedoucím postavením na trhu,
  • práce na HPP (plný či zkrácený úvazek),
  • možnost kariérního růstu,
  • pružná pracovní doba,
  • přátelský pracovní kolektiv,
  • zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, 25 dnů dovolené,…).

 

Pracoviště: Praha-Chodovec

Očekávaný nástup: ihned/případně dle dohody

 

Zaujala Vás nabídka práce na této pozici? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis v českém jazyce na e-mailovou adresu: kariera.cz@dekra.com.

Nebudeme-li Vás kontaktovat od přijetí Vašeho životopisu do dvou týdnu od zaslání životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.